lunes, 21 de septiembre de 2015

CIUTATS DE KETXUP




















"Ciutats de ketxup"
Titanlux, sprai, acrílic amb purpurina, retoladors Posca i serigrafia sobre cartomat.
70x100 cms.










Fa un parell d'anys, quan va sortir publicat, vaig escoltar molt l'últim disc de'n Kayne West. Una barreja molt sofisticada de hip-hop i rock.
El vaig escoltar tant que em van anar venint moltes ganes de pintar quadres hip-hop. De copsar tota aquella energia i ritme que té aquesta música urbana i la velocitat amb què circulen les paraules i frases dites pels cantants...

Feia molt temps (anys) que tenia la idea fer un skyline de pots de ketxup però com que em semblava que com a idea sola no acabava de funcionar me l'havia guardada...
Vaig ajuntar, doncs, aquest idea primera però que ja la vaig barrejar amb la frase vertical "It's not a statement. It's a desire" + amb la imatge de la noia mig estirada + la frase horitzontal "La filosofia postmoderna té aspectes repugnants + el logo del Parental Advisory per tenir la base del quadre serigrafiada amb vermell.

Però un cop serigrafiat vaig tenir llavors el quadre parat, al voltant d'un any, perquè hi havia alguna cosa massa neta que no m'acabava d'agradar i que no sabia gaire com sol·lucionar i, fa aproximadament mig any vaig reemprendre'l per poder-lo acabar d'una vegada...

I aquí està. Més brut, amb vàries capes de frases i aquest "UNA NOVA CIUTAT. UN NOU FUTUR" que sembla l'slogan d'una immobiliària new age...

(Ideat: Primavera 2014 Pintat: Hivern 2014 i primavera 2015)


No hay comentarios:

Publicar un comentario