domingo, 7 de agosto de 2016

JO, EL CONTE I ELS INTERESSOS




























"Jo, el conte i els interessos"
Titanlux i serigrafia sobre cartomat.
70x100 cms
2016.









És un quadre que funciona a tres bandes, tal com indica el seu títol perequià.
Hi ha el conte de la F (que a vegades agafa l'ordinador, obre el word i escriu coses...) i que he serigrafiat tal qual, fins i tot amb la seva nota pintada; després hi ha el fragment d'un anunci bancari; el tercer és una petita autobiografia feta amb retalls en primera persona (però que ho faig amb bastants remordiments perquè tinc la sensació d'acostar-me massa al treball de l'Ignasi Aballí... I per això hauria de ser la última vegada que ho faig servir com a recurs en un quadre).

Tres nivells del quadre, que són tots tipogràfics, que funcionen independentment però que també s'alimenten i s'activen entre ells, alhora que tot junt funciona de manera bastant biogràfica, que és una cosa que m'interessa bastant que passi.
I unes constants que també em caracteritzen.

(Ideat: Hivern 2015 Pintat: Gener 2016)


No hay comentarios:

Publicar un comentario